Dorim sa va garantam:

      Lipsa defectiunilor de material sau fabricatie la produsele (piese de schimb auto) comercializate conform standardelor si parametrilor prevazuti de legislatia in vigoare si a prevederilor prezentului certificat de garantie.

        Pentru produsele comercializate de SC ADRIA SRL, garantia se acorda pentru durata medie de utilizare a acestora conformspecificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 2 (doi) ani de la data inscrisa pe factura de vanzare.

      Totodata pentru neconformitatea produselor se acorda garantie de doi ani in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile sociate acestora.

        Vanzatorul asigura cumparatorului lipsa de conformitate aparuta in termen de 2 ani de la livrare in functie de durata de viata a produsului. In cazul lipsei conformitatii /defectarii produsului cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului ca masura reparatoare inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionala.

        Totodata vanzatorul si/sau producatorul acorda garantie pentru viciile ascunse in conformitate cu prevederile O.G.nr.21/1992 privind protectia consumatorului pentru durata medie de utilizare a produselor cu conditia respectarii conditiilor de utilizare a produselor. In cazul unor vicii ascunse termenul stabilit pentru remedierea deficientelor curge de la data finalizarii expertizei tehnice effectuate de un organism tehnic neutru.

       Prezentul certificate de garantie NU afecteaza drepturile cumparatorului cu privire la legislatia obligatorie de garantie si protectia consumatorului prevazuta de Legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si O.G. nr.21/1992 privind protectia consumatorului.

     Drepturile consumatorului conform Legii nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile associate acestora:

      Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existente la momentul cand au fost livrate produsele;

          In caz de lipsa de conformitate cumparatorul are drept sa i se aduca produsele la conformitate fara plata;

       In cazul lipsei conformitatii cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa fara plata,exceptie fiind situatia in care solicitarea cumparatorului este imposibila sau disproportionala;

      In cazul lipsei conformitatii orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp stability de comun acord conform celor prevazute prin prezenta;

       Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa conformitatii este monira;

     Cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o;

       Lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrare se prezuma ca a existat la momentul livrarii cu exceptia cazurilor in care prezumptia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate;

Recomandari

In cazul lipsei conformitatii, vicii ascunse a produsului in termenul de garantie prevazut prin prezentul certificat cumparatorul va depunne produsul reclamat la orice punct de lucru a vanzatorului sau la locul de unde a cumparat insotit de documentele de mai jos:

Produsele defecte in perioada de garantie vor fi returnate insotite de urmatoarele documente;

1.Copie factura + bon fiscal (de la SC ADRIA SRL);

2.Certificat de garantie;

3.Fisa retur marfa completata integral; (TIPIZAT SC ADRIA SRL)

4.Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate;

5.Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;

6.Nota de constatare intocmita de persoana care a analizat cazul, care sa cuprinda si masuratori prin care se dovedeste defectiunea;

7.Orice reclamatie se primeste in scris si se va raspunde in termen de 10 zile de la data inregistrarii;

8.In cazul in care reclamatia a fost justificata, vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului in termen de 10 zile, calculate de la data trimiterii raspunsului de vanzator;

In cazul in care reclamatia a fost nejustificata, cheltuielile vor fi suportate de cumparator’

In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizelor vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru comparator. Cheltuielile ocazionate de efectuarea analizei vor fi suportate de partea in culpa.

10. In cazurile speciale in care nu se poate constata deficienta in cadrul societatii si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare a produsului ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului din partea producatorului.

Cazurile de excludere a garantiei:

Orice produse care nu au fost comercializate de vanzator;

In cazul in care produsele au fost deteriorate ca rezultat al utilizarii intr-un alt scop decat cel pentru care a fost destinat.

Pe durata exploatarii, deteriorarii si transportul produselor pot interveni o serie de cazuri care conduc la diferite care nu sunt imputabile procesului de fabricatie si duc la pierderea garantiei. Jntele ce s-au deteriorate datorita celor de mai jos NU FAC OBIECTUL UNUI CAZ DE GARANTIE.

Depozitarea incorecta: deformare prin incidente de indoire, presare sau lovire, aproape de surse de caldura; contact cu produse chimice agresive; expunere indelungata la actiunea factorilor atmosferici;

Alegerea si montarea incorecta a pieselor, neconformizarea cu caracteristicile prevazute de cartea de identitate a autovehiculului; nerespectarea pozitiei de montaj, piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat de producator, piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;

Situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehiculului; impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau centrale cu efecte de uzura si dezvoltare de caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase;

Piesa s-a uzat sau deteriorat suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodiceconform recomandarilor producatorilor autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele conform tehnologiei de montaj sau impuse de producatori;

Defectiuni in functionarea autovehiculului: abateri ale unghiurilor ansamblului de directie; functionarea defectuoasa a sistemului de franare (incalzirea exagerata a jantei); functionarea unor amortizoare defecte; indoirea axelor si functionarea defectuoasa a diferentialului; improvizatii ce nu respecta regulile de siguranta a circulatiei si de intretinere a autovehiculului;

Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (competitii sportive, raliuri, taximetrie etc.);

Autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);

Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, rupture, deformari;

Defectiuni in functionarea autovehiculului; contact cu substante chimice si petroliere;

Piesa prezinta o uzura normala;

Reparatii sau marci neautorizate; reparatii ce afecteaza caracteristicile structural-constructive, marci neconventionale effectuate de catre consumatori: stantari, imprimari sau vopsiri pentru identificare si scopuri diverse.

Suntem mandrii sa colaboram cu…

21
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10